Suggesties/klachten

Certe staat voor kwaliteit. U moet er vanuit kunnen gaan dat onze diensten van een hoog kwaliteitsniveau zijn en voldoen aan de strengste eisen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Dat vinden wij vervelend. Is dit niet het geval of ziet u verbeterpunten, dan horen wij dat graag van u.

Vragen, opmerkingen of suggesties

Hebt u vragen, opmerkingen of suggesties over onze dienstverlening en service? Neem dan telefonisch contact met ons op via 088 - 23 70 100 of via het contactformulier. Met uw suggestie of klachten kunnen wij onze service nog beter maken. Zo werken we samen met u aan optimale dienstverlening.

Hebt u klachten?

Hebt u een klacht over onze dienstverlening? Bespreek de klacht meteen met de medewerker in kwestie. Bent u niet tevreden over het resultaat van dit gesprek? Dan kunt u gebruikmaken van de klachtenregeling

Bezwaar

Wij verzenden uw gegevens van onderzoek aangevraagd door uw huisarts ook naar uw behandelend arts in het ziekenhuis. Zo dragen wij bij aan goede informatievoorziening tussen behandelaren en voorkomen wij onnodig of dubbel onderzoek. Bent u het daar niet mee eens? Dan kunt u het bezwaarformulier gebruiken.